top of page

עסק כרעיון "מכירת פרחים עם משלוח"

מכירת פרחים אונליין עם משלוח



מכירת פרחים היא העסק המעניין והיפה ביותר, שהוא גם רווחי, אם אתה ניגש, כמובן, בחוכמה. שוחחו עם מוכרים בחנויות מיוחדות, הם בהחלט ידברו על אחריות מדהימה וסיכון גדול. אבל למוצר זה יש ביקוש מדהים. פרחים ניתנים ונרכשים בכל מזג אוויר, חורף ובקיץ, עם כל מערכת סוציו-פוליטית. אפילו כאשר משבר, מיתון וברירת מחדל. פרחים הם המתנה האוניברסלית ביותר שמתאימה לכל האירועים ומביאה תמיד שמחה בלבד. יתר על כן, השמחה היא הדדית, הן מצד הנתינה והן מצד הזר המדהים שמקבל במתנה. אוסף זרים הוא אמנות שלמה. זה לא מספיק רק כדי לבחור פרחים, חשוב ליצור קומפוזיציה מקורית שבהם הם בדיוק הפרחים האלה שייראו פשוט נהדרים.


פתיחת עסק כי חנות פרחים



פתיחת עסק פרחוני, עליכם לחשוב היכן החנות שלכם תהיה ממוקמת. לעתים קרובות מאוד פרחים נקנים כך, תחת השפעה של תשוקה דקה ותשומת לב החנות שלך שנמשכת מהתשומת לב של החנות שלך. באופן טבעי, פרחים שייכים לקטגוריית מוצרים מתכלים, אז חשבו על זה. אולי תצייד חדר מיוחד בו פרחים יוכלו לשמור על המצגת שלהם זמן רב יותר. אך ראשית, זהו כמות הרכישה. יש לחשב כמה אתה יכול לממש מוצרים פרחוניים, אחרת אינך יכול להימנע מהפסדים.


עליכם ללמוד בעסק של פרחים

עליכם ללמוד בזהירות את השוק אילו פרחים הם בביקוש הגדול ביותר. מוזר, אך העובדה שבאזורים שונים באותה עיר, צרכי רכישה שונים. בנוסף לחומר אריזה בהיר וצבעוני, חשבו על הזמנת חנות פרחים לחבר זרי פרחים מקוריים, קומפוזיציות, סלים ודברים אחרים. אם יש לך ניסיון, מצוין. זה יהיה נחמד להציע ללקוחות, למעט פרחים חתוכים, אפילו בעציצים, כלומר בית. סירים שונים, עציצים, קלפים ואפילו אדמה פורייה, כולל זרעי פרחים, ישלימו את החנות שלך ותמשוך את קטגוריית הלקוחות שלעיתים רחוקות קונים זר. וזה אומר שכוח הקנייה בחנות שלך יגדל. שימו לב לכל חנויות דומות-שישימו לב כיצד יירכשו שם קקטוסים רגילים במהירות.


פתיחת חנות למכירת פרחים



בעת פתיחת חנות למכירת פרחים, חשוב על שירות כמו הזמנת פרחים בטלפון, כמו גם צבעים זורמים. זה גם ימשוך אליך קונים. והכי חשוב, לארגן חלון חנות מסוגנן ויוצא דופן. שכל עובר אורח, לפחות מתוך סקרנות, יגיע אליך. תן לו לא לקנות שום דבר עכשיו, אבל הוא יזכור אותך ויבוא אליך בפעם הבאה. אל תפחד להשתמש בפרחים יבשים ביצירות, לעתים קרובות הם משלימים באופן מושלם זר חי. צור, פנטז, העז ומזל בוודאי יגור בחנות שלך. העובדה היא שחלק אחד מהעסק יבטיח את השני. בנוסף למכירת צבעים, יש גם משלוח, שאינו נחות בעלות. זו תמצית הרעיון העסקי. המחירים הקיימים עבור זר עם המסירה גבוהים פי הרבה מאותו זר במכירה קמעונאית.


בואו נסתכל על השירות הזה - מסירת פרחים - מנקודת מבטו של הצרכן. לא משנה איך לנסות למצוא חסרונות, ישנם יתרונות רציפים. היתרון העיקרי עבור הצרכן הוא שהוא נחסך מהחיפושים הקדוחים של אותו זר יחיד. איכות השירות מדברת גם בעד. אם הלקוח מבצע הזמנה בחנות באמצעות הטלפון, הוא תמיד יתנגש במחזור מנומס. הם יקשיבו היטב, במידת הצורך, הם ישאלו שאלות נוספות, באיזו הזדמנות הוא רוצה להציג פרחים, באיזה עיצוב וכן הלאה. הזמנה תבוצע בהתאם למשאלות.


מה קורה לאחר קריאת הלקוח

לאחר קריאת הלקוח, שהביע את רצונו במילים, כעת הוא יצטרך לצפות רק כאשר הנמען יקבל את מתנתו. בנוסף, לבקשתו, השליח יכול לומר כמה מילים מיוחדות שמקבל הזר ייזכר לכל החיים. עכשיו זה כבר נהוג לבצע הזמנה דרך האינטרנט. באופן מודרני והפך מזמן לנורמה. האיכות ומהירות המסירה אינם סובלים. לפעמים באתרי אינטרנט תוכלו למצוא קומפוזיציות כאלה שממנו פשוט נושם נשימה. בנוסף, קטלוגים באינטרנט מתעדכנים כל העת. שוב יתרונות ברורים. אין צורך ללכת לשום מקום, במיוחד אם הלקוח הוא אדם עסוק מאוד. והיום יש לנו רק זמן מובטל איתנו. לאחר שהתפתל בעסקים, זה יכול לעוף לגמרי מהראש שלהם שמישהו התכוון להפתיע למישהו. הזמן אוזל, זה לא הגיוני להסתובב בחנויות. הלקוח יכול להפעיל את המחשב וללכת. זה שלפחות משתמש פעם אחת בשירות זה, מסירת פרחים, ואז בעתיד זה יכול להפוך להרגל טוב.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page