top of page

מהם הסוקולנטים (עָסוּסִים) ואיך לטפל בהם?

יפה, מקורי, מסודר, יוצא דופן, לא דורש טיפול פעיל, מיוחד, מגוון - מילים נרדפות למילה עָסוּסִים. סוקולנטים הם צמחים שיש להם בדים מיוחדים לאספקת מים למשך תקופה ארוכה.

זהו "חיית מחמד" אידיאלית למי שלא רוצה לעיתים קרובות לעסוק בטיפול בצמח ובשקייתו, מכיוון שהם מספיקים לכף מים פעם בשבוע בחורף, ופעמיים בקיץ. אם תשכח להשקות, שום דבר לא יקרה להם עם סבירות גבוהה אם זה לא יקרה באופן קבוע.


Succulentus - plants with special tissues for the supply of water

הם בדרך כלל קטנים, כמו קקטוס קטן וצומחים לאט מאוד. לא צריך דשנים, העברות. הם מושכים שהם תופסים מעט מאוד מקום, במיוחד אם זה בעותק אחד, ולא מעט בבת אחת.


בעָסוּסִים קיימים צורות, צבעים וגדלים שונים לחלוטין. לכן אתה יכול לבחור במראה המיוחד שלך, שייפול לנפש ותשתלב באופן הרמוני בפנים.


Succulent plants

ישנן שתי קבוצות של צמחי סוקולנטים:

מְכוּסֶה עַלִים.

מין זה שומר על לחות בעלים העבים שלו. הסוקולנטים הפופולריים ביותר הם אלוורה, ליטופים, הווורתיה, כפנית לילכית.

גִבְעוֹל.

הלחות מצטברת בגבעול. העלים כמעט ולא נשמרים. זה כולל משפחת קקטוסים.


Growing Succulentus is simple

עָסוּסִים דורשים מקומות בהירים, כהים, קודרים, כמו מרתף אינם מתאימים לחלוטין לצמחים כאלה. בחורף, למשל, כאשר הם אינם מספיק אור שמש, הם יכולים ליפול לשינה ארוכה.

סוקולנטים אוהבים חום ואינם סובלים קר. בקיץ הם ישמחו לאפות תחת השמש. יש צורך באוורור השורשים, מכיוון שהם נושמים את מערכת השורשים שלהם. אין להדביק את האדמה בחוזקה. בחדר איתם, לחות מוגברת רצויה.


צמחי סוקולנטים תפאורה מקורית לחדרים. תחברו את 1-2-3 צמח סוקולנט בסירים יפים, מסדרים על המדפים או על אדן החלון וכבר תוכלו להתפעל. ואם אתה עדיין שופך אבנים יפות ומקשט עם טחב דקורטיבי רב -צבעוני. אתה יכול לאסוף קומפוזיציה שלמה בסיר קטן, לבחור ולקשט סוגים שונים של בשרניים. לפיכך, אתה יכול למלא אדן חלון שלם או אפילו שולחן.


different-succulentus-in-one-pot-on-a-pink-white-background

אורחים שיבואו לראות את כל היופי הזה בוודאי ירצו לעצמם צמח כזה, ישאלו את עצמם, אבל איפה לקנות אותם, איך לטפל בהם, והתשובה מאוד פשוטה. אתה יכול לקנות בכל מקום ולפעמים מים. הכל כל כך פשוט, אך יחד עם זאת מה הם מצוינים ומדהימים.


כמו כן, הם יכולים להיות כמתנה מצוינת, אתה רק צריך לבחור אחד או יותר מהצמחים מהסוג הנפלא הזה, לשחק על העיצוב, לבחור סיר נפלא ולארוז אותו. מקבל המצגת יופתע ושמח, למתנה כל כך נחוצה, יפה ומיוחדת.


growing-succulentus-on-earth-in-the-Israeli-garden

אנו יכולים להסיק כי סוקולנטים, אלה הם ממש צמחים כדאיים. הכל טוב בהם, והמראה, וקלות הטיפול, ומחיר נמוך יחסית, ומגוון ענק. כל מי שרוכש אותם לעולם לא יתחרט על הרכישה שלו, וסביר יותר לקנות כמה כאלה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page